CAJÓN DE SASTRE

En este apartado puedes comentar todo lo que se te ocurra, siempre que tenga relación con el instituto: excursiones, charlas, actividades, asignaturas…

9 Comentarios a “CAJÓN DE SASTRE”

5 12 2007
Wi (15:47:00) :

CALEYANDO ENTE LOS CUADROS…

Hestoria d’un vienres… el vienres pasáu.

Anque paezca mentira, a los alumnos/es prestennos muncho más les escursiones que los vuesos exámenes (Pal profesorau). Ya’l vienres pasáu habia escursión, y comu non, toos y toes más gayasperos qu’un paragües cuandu fae sol, camín de clase, non porque esi díi hubiese escursión, sinon porque al ser asina, nun vos teniamos qu’acostinar tol díi.

Pero entamemos cola escursión en si. Cares de recién esconsoñaes/os caminando a la gueta del tren, pasu tardiegu y cansinu. Y… sospresa, enantes de cruciar les puertes de FEVE, atopamonos con que’l tren ya coyio rumbu a Uvieu, pero la bona intervención de dalgunu de los nuesos collacios fae que’l tren apare tovia nel andén. Tres pasar les puertes, y subinos al tren, ya queda menos, ya tamos camín de la capi.

Llegemos a Uvieu, y ensin facer escala en dengun llau, los dos profesores al mandu de la expedición punxieron un puntu fih.u nel finxu, y a caleyar…
Nun taba lloñe’l sitiu a ú dibemos pero n’esta edá, y n’aquelles hores…
LLeguemos fasta’l antigu edificiu de la universidá, onde dempués pasaremos a face-y una visita a Goya.

Tres de que los nuesos profesores falasen cola alta burguesía (xefes del museu), elli mos fuimos toos/es, “caleyando ente cuadros”. Les coses comu son, dalgunos d’ellos pintalos fasta la mio hermana (nun teo), otros yeren feos a dolor, y si ye verdá que de vegada en cuandu güeyabes dalgun que facia que te fih.ases nél. Personalmente nun me prestaron muncho los que primero fuimos a ver, toos yeren de reis… ye lo que tien ser anti-monarquicu, pero eso nun vien al cuentu. El casu ye que oyímos (dalgunos ascuchemos/ascucharon) comu Leirado mos facia unes explicaciones del qu’él mesmu se sosprendia, pues dexo nidio que nun yera’l más indicau pa falar de cuadros. Mientes tantu’l señor de seguridá del museu siguianos con güeyos sangrientos, pero quicias eso fuese imaxinacion de mio. El tema yera que en cuantes tuvo la oportunidá solto-y al profesor una curiosidá sobre unu de los reis, y comu a Leirado paecio-y bona, el “segurata” creciose, y entamo a falar comu si nós quisiesemos ascuchalu (¡qu’inxenu!).

Dempués del paseu pol mundiu de los cuadros de l’aristocracia, y de les esplicaiones tamien de la más (en cuantu a más que’l otru) ¿profesional? nel tema la pintura Teresa, asitiemonos nel segundu pisu, ú la modernidá comparando cola otra sala xurdia en ca rincón.

Personalmente prestome abondo atopame ellí un cuadru dedicau a les manzanes del asturianu Nicanor Piñole, ya que de guah.e fice un trabayu so’l personaxe y esi cuadru, yera la mio semeya de portá.

Lo dicho, n’esti segundu pisu vimos a cuadros de Dalí (unu rialmente bonu onde de fondu viense muyeres y otres formes daqué abstractes), de Sorolla, del ya nomau Piñole, d’Evaristo Valle, etc…

Destacar tamien unu, que a más d’un fizo-yos gracia; yera un de Sorolla nel qu’un guah.e desnudu cuerría tres d’unes neñes na oriella la mar.

Y esti foi’l museu.

Dempués namai mos quedó un pocu tiempu pa buscamos la vida y alcontranos con dalgun llau onde xintar daqué, y xustu enantes de dir de nuevu camín del tren, facer un altu nel camín pa güeyar una personalmente bona obra de Goya: unos dibuxos bien fechos onde’l artista criticaba a la sociedá del momentu.

Y d’equí pal tren, de nuevu cai Uria embaxu, pa llegar n’hora. Y tornar ca un pal so llar, que comu los profesores, nós tenemos vida dempués de clase(menos mal, porque sinon…) xD.

Saludos d’un rapaz del pueblu llanu.
Wi

7 12 2007
Jennifer 2 Bach. HCS (13:20:47) :

La excursión fue muy interesante sobre todo el museo, de ahi me llamó la atención dos cuadro muy bonitos que son: “el Cristo en la Cruz” y el cuadro de ” el enfermizo Carlos II ” , la manera que ve el pintor a sus protagonistas tanto por fuera como por dentro . Los Disparates de Goya no me llamarón su exageración.Por lo demás la excursión estuvo muy interesante.

10 12 2007
Cinéfila (20:36:37) :

En el festival de cine de Gijón las profesoras de francés nos llevaron a ver CONTROL X una película belga subtitulada.
Después de haber escuchado al director en vivo y en directo (traducido, claro está, por una intérprete), pasamos a ver la película.
En ella, el protagonista es Sebastián, un chico adoptado por una familia pudiente que busca a su padre biológico ayudado por los amigos. Después de robar un dosier con la documentación sobre su adopción, empieza la búsqueda de Pierre Van Hove. Encuentra a uno que le parece perfecto, totalmente diferente a su padre adoptivo: trabaja de noche en un bar, bebedor y jugador empedernido. Pero, Julie, su hija – de la que Sebastián se enamora – le descubre la triste realidad de que Pierre no es su padre.
Desgraciadamente, el padre verdadero no le gusta nada…
Es una película actual, con adolescentes que buscan su identidad. Trata las relaciones entre padres e hijos. Tiene intriga hasta el final. Y la música está muy bien.
Al final, tuvimos que calificarla de 0 a 10 para los premios. Yo le di un 8.
L.C.S.Estudiante de francés. 1º de bachillerato.

20 10 2008
frikris (19:42:55) :

El fín de semana pasado, los alumnos de francés participaron en el ya común “Mercao Astur” de Noreña, con la finalidad de “sacar cuatro perres” para viajar a París en marzo. Es la primera vez que nos unimos a dicho evento y la buena acogida por parte de los noreñenses hizo el trabajo más ameno aunque igualmente agotador. Los productos estrella fueron las castañas, las manzanas y las mermeladas y por otra parte la venta de libros de segunda mano.
Nada más, solo destacar el gran éxito de nuestro stand, la colaboración del AMPA I.E.S de Noreña y el laborioso y unificador trabajo que llevamos a cabo los alumnos durante estas dos últimas semanas que, por supuesto, ha recibido su recompensa.
Un llamamiento especial a nuestra querida Esmeralda, por su tiempo, paciencia y ayuda.

¡ Hasta la próxima !

20 10 2008
Vier (19:56:50) :

¡Enhorabuena por el éxito obtenido en el “Mercau Astur”! En la televisión salíais muy guapos. :-)

21 10 2008
Esmeralda (22:50:32) :

Olé mis alumnos de francés por ese espíritu de iniciativa y buen hacer que tanto me gusta.
Enhorabuena por el puesto más simpático y variado de todo el mercado-astur: las confituras, manzanas, castañas, higos, physalis, amén de collares, pulseras, sales de baño, libros y tebeos, piñas decoradas, etc., etc., etc., productos multicolores acordes con la juventud y alegría de los “mercaderes”.
Gracias al AMPA por el apoyo constante y el trabajo infatigable, por las ideas, por la organización.
Gracias, finalmente, a los visitantes-compradores que han contribuido un poco a abaratar el coste de la actividad.
Saludos a todos.
Mes félicitations pour le succès du marché.
Esmeralda

1 11 2008
frikris (13:07:29) :

I FESTIVAL DE HALLOWEEN.alumnos IES de Noreña pro-viaje a Francia

En resumen: muchos fantasmas, diablos y señores del infierno, pelucas de colores, colmillos, capas ondeantes, calabazas, maquillaje…
!Qué ajetreo! Los talleres a rebosar y con desfile incluido!
Si es que… ¡No hay quien pueda con nosotros! (aunque sea el día de hoy, que las agujetas amenazan con no dejarnos salir de la cama)

..seguiremos informando..

6 01 2009
PILAR (20:16:34) :

Estoy haciendo un trabajo para mi curso de CAP y…mira lo que me encontré!QUE ORGULLO SER EX-ALUMNA ^^

Un saludo ;)

17 05 2009
Frikris (16:09:39) :

CAMPEONAS DE LA COPA ASTURIAS 2009

Desde aqui, y como una de las entrenadoras del equipo de voleibol femenino en categoría infantil del Club Voleibol Noreña, anuncio el triunfo de nuestras chicas de 1º y 2º de la ESO tras el impresionante partido jugado este sábado contra La Calzada (Gijón), uno de los mejores equipos de Asturias y de toda España en esta categoría. Nuestras chicas, aunque nerviosas por el igualado marcador en cada uno de lo cuatro sets jugados, marcaron ritmo al partido realizando un juego casi perfecto que destrozó las expectativas de las adversarias, que mostraron una deportividad extraordinaria al igual que la abarrotada grada que animaron a nuestras chicas tanto en los puntos a favor como en los momentos de más tensión. Muchas gracias a todos los allí presentes y muchísimas felicidades al equipo.

Enviar un comentario


*
Para demostrar que eres un usuario (no un script de spam), introduce la palabra de seguridad mostrada en la imagen.
Anti-Spam Image